خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قم صورت گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) معرفی شد

در مراسمی حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۴۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه قم در ستاد این ناحیه برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام  معرفی شد.
 
 جوشقانیان اظهار کرد: روند کار در مجموعه نمایندگی ولی فقیه همدلی، وحدت و همپوشانی در بین رده‌های مختلف نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی و حفاظت اطلاعات است.

وی ادامه داد: اساس کار، برنامه و نقشه راه ما بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زیباترین و قشنگترین جامع‌ترین و کاملترین نقشه راه است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند.

جوشقانیان افزود: اجرایی کردن نقشه گام دوم انقلاب اسلامی در چهل سال دوم، الگویی نیاز داشت و الگوی این راه و نقشه زیبا شد مکتب حاج قاسم سلیمانی عزیز که حضرت آقا فرمودند: قاسم سلیمانی را به چشم یک فرد نگاه نکنیم بلکه به چشم یک مکتب، راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم که این الگوی زیبا، جامع‌ترین و کامل‌ترین الگو در این مسیر و نقشه راه دوم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل دولت جوان حزب اللهی در سال آینده انشاالله با تلاش جهادی و استشهادی جوانان حزب اللهی و انقلابی با سه باور و روحیه عملکرد جهادی، روحیه انقلابی و سوم مبنا و باور ولایی و ولایتمداری به عصر سبز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) برسیم.
 
گفتنی است پیش از این حجت الاسلام عبدالحمید عیسوی مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) را بر عهده داشت که در این مراسم به عنوان مشاور امور مساجد و ائمه جماعات در ستاد سپاه قم معرفی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار