برگزاری چهارمین اردوی میز خدمت جهادی بسیج ادارات استان در منطقه دیشموک

چهارمین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته منطقه دیشموک در روستاهای رود ریش و آجم با همکاری و هم افزایی بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار مین اردوی میز خدمت جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته دیشموک در روستاهای رود ریش و آجم با همکاری و هم افزایی بسیج ادارات استان کمیته امداد حضرت امام خمینی( رحمه الله). پشتیبانی امور دام استان ، خیرین استانی و بسیج جامعه پزشکی سوم آبان 99 برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افزود: در این اردوی جهادی خدماتی شامل اعزام اکیپ پزشکی و معاینه و ویزیت رایگان اهالی منطقه و توزیع رایگان دارو، توزیع 80 بسته غذایی به ارزش اریالی هر بسته 650 هزار تومان، بیان و مشاوره احکام و مسائل شرعی، بیان و مشاوره بهداشت ودرمان  به مردم ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد:  در این اردوی جهادی همچنین مشکلات عمومی مناطق کمتر توسعه یافته منطقه دیشموک در روستاهای رود ریش وآجم پیگیری خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این شرایط سخت خدمت ادامه دارد و بسیج همراه و در کنار مردم می باشد.

تندپور ابراز داشت: حضور چهره به چهره مسئولین با مردم و تقویت روحیه امید آفرینی مردم نسبت به نظام از اهداف اصلی این گروهای جهادی میز خدمت میباشد و بجای اینکه مردم به مدیران و ادارات جهت مشکلات خود مراجعه نمایند مسئولین باید در کنار مردم و مشکلات را از نزدیک رصد نمایند.
وی در پایان گفت: این هدف با داشتن و گسترش روحیه جهادی. انقلابی و بسیجی محقق می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات