خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از آغاز به کار فراخوان سومین دوره "جایزه ادبی آفتاب" خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۶۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار ، نعمت الله قنبری نیکدل گفت: فراخوان سومین دوره "جایزه ادبی آفتاب" در استان سمنان منتشر شده و آغاز به کار ‌کرد.

 وی ضمن اعلام این خبر افزود: فراخوان "جایزه ادبی آفتاب" یک جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه است که با موضوع آزاد و به محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره آغاز شده و تا دهم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به شماره تلفن 09388626161 در فضای مجازی و یا آدرس garmsar.ahleghalam.festival@gmail.com ارسال کنند.

 وی ادامه داد: در برگزاری این جشنواره علاوه بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، موسسه فرهنگی هنری خط سپید کاغذ و انجمن اهل قلم این شهرستان نیز مشارکت و همکاری دارند.

 قنبری نیکدل تصریح کرد: این جشنواره با حضور نویسندگانی از ۱۰ استان کشور و بدون محدودیت سنی برگزار شده و از نفرات برگزیده جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود ، تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها