کارشناس فرهنگی – مذهبی تاکید کرد:

اسلام پاسخگوی نیازهای مردم در همه زمان هاست

حجت الاسلام برزی گفت: دین اسلام در تمامی زمان ها پاسخگوی نیازهای مردم است بنابراین دین داری باید در وجود نسل جوان نهادینه شود تا اثرات آن را در جامعه مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۰۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزش دینی و فرهنگی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی طی سه جلسه و در سه روز متوالی در مسجد روستای مشکدوزان به همت پایگاه بسیج امام حسین (علیه السلام) مشکدوزان منج از توابع شهرستان لردگان و با حضور حجت الاسلام ناصر برزی برگزار شد.
در این کارگاه برخی از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه مطرح و راهکار‌های آن با توسل بر دین و فرهنگ مطرح گردید.

حجت الاسلام برزی در این کارگاه گفت: تقویت کارکرد فرهنگی و دینی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی یکی از راه‌های موثر برای کاهش یا کمرنگ کردن آسیب‌های اجتماعی است که دامن گیر نوجوانان و جوانان شده است.

وی افزود: دین اسلام در تمامی زمان‌ها پاسخگوی نیاز‌های مردم است بنابراین همه جوانان با آموزش‌های مناسب دینی و فرهنگی خاص منطقه خود می‌توانند از گرفتار شدن در آسیب‌های اجتماعی موجود نجات یابند.

برزی تصریح کرد: فرهنگ سالم و ارزشمند باید حفظ شود و به نسل بعد نیز منتقل گردد، نسلی که اگر با فرهنگ درست و دین داری رشد کند قطعا آسیب‌های اجتماعی در آن جامعه جایی نخواهند داشت.

حجت الاسلام ناصر برزی، گفت: دین داری باید در وجود نسل جوان نهادینه شود تا اثرات آن را در جامعه مشاهده کرد و آنگاه است، که جامعه‌ اجازه نفوذ ضد فرهنگ‌ها و آسیب‌های اجتماعی را نخواهد داد. به همین جهت امیدواریم این کارگاه‌های آموزشی با محوریت دین و فرهنگ افزایش بیشتری پیدا کند تا موجب بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مناسب در جامعه شود.
ارسال نظرات