جمعی از کسبه، بسیجیان و فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد با حضور در دفتر پلیس امنیت ترمینال آزادی شهرکرد، ضمن عرض خداقوت، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۳۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از کسبه، بسیجیان و فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد با حضور در دفتر پلیس امنیت ترمینال آزادی شهرکرد، با اهدائ لوح تقدیر، ضمن عرض خداقوت، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد در این دیدار گفت: امنیت و آسایش از والاترین نعمات الهی و رکن رکین توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و مسؤلیت بزرگ و رسالت خطیری است که نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می‌باشد.

وی، در پایان تصریح کرد: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف استان و خانواده‌های ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه این عزیزان، توفیقات روزافزون همه بزرگواران را در راه انجام وظایف و رسالت‌های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

همچنین سروان محمدرضا بی باک، رئیس پلیس ترمینال آزادی شهرکرد نیز با بیان اینکه امنیت بازار مرهون نیروهای انتظامی، نیروهای امنیتی، سپاه و بسیج اصناف است، گفت: همچنین امنیت بالایی با مشارکت مردم و نهادهای اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها با محوریت نیروی انتظامی در جامعه برقرار است.

 

ارسال نظرات