مدیر دانش و پژوهش سپاه قمربنی هاشم(ع):

بهره گیری از تجارب دیگران باعث کارآمدی مدیران می شود

کارگاه آموزشی توجیهی نیازسنجی، اندیشه ورزی و تجربه نگاری، با حضور کارکنان سپاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۳۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کارگاه آموزشی توجیهی نیازسنجی، اندیشه ورزی و تجربه نگاری، با حضور کارکنان سپاه شهرکرد در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

مدیر دانش و پژوهش سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) در این کارگاه آموزشی گفت: ثبت تجربه در شرایط دنیای امروز كه دانش در هفتاد روز دو برابر می‌شود از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی، با تاكید بر اهمیت آشنایی با ابزار های ثبت دانش و تجربه‌ سازمانی افزود: برای ارتقای یك سازمان، مدیر و کارکنان باید چند مهارتی باشند و علاوه بر توسعه توانمندی ها، باید دانش خود را نیز ارتقا دهند. بسیاری از سازمانهای کشور عزیزمان با استفاده از ابزارهایی كه اغلب كم هزینه و قابل دسترس هستند می توانند توانایی‌شان را برای  مدیریت دانش بیافزایند.

مدیر دانش و پژوهش سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) اضافه كرد: تجربه ای به عنوان دانش قابل استناد و مفید است كه مربوط به دانش سازمان باشد و برای یادگیری ثبت و ضبط شده و ارزش اشتراك گذاری را با دیگری را داشته باشد.

وی، در پایان پیرامون فرایند نگارش تجربه اظهار داشت: نگارش تجربه، ارزیابی شكلی و محتوایی و ذخیره سازی و نگهداشت تجارب از جمله اقدامات اصلی در نظام تجربه نگاری است.

ارسال نظرات