مسئول امور روحانیون سازمان بسیج، در گردهمایی تبیینی ترویجی سپاه شهرکرد گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۴۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین فاطمی مسئول امور روحانیون سازمان بسیج، در گردهمایی تبیینی ترویجی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و این شاخصه های مهم راهنمای انسان به سوی سعادت و سربلندی در فضای غبارآلود فتنه ها هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: رمز تداوم و تقويت نظام جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان ولايت فقيه بودن است و اگر امروز برخي انقلاب هاي كشورهاي اسلامي دوام و ثبات ندارد علت آن نبود اتحاد مردم و رهبري منسجم است و دشمن با استفاده از اين ضعف به راحتي مهره هاي استبدادي استكبار را در بين آنها رسوخ داده و تفرقه انگيزي ميكند.

فاطمی در پایان با بیان اینکه سلاح ايمان، تقوا، بصيرت و عمل به هنگام و به موقع راه هاي پاسداشت از انقلاب و خون شهداست كه بايد در جامعه تقويت شود، گفت: بايد رهرو و سرباز ولايت باشيم.

ارسال نظرات