پیام تسلیت

پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان درپی درگذشت پدر شهید علی مرادی ومادر شهیدسیدعلی اصغر حسینی

سرهنگ پساوندفرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان وحجت الاسلام بیاضی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه رفسنجان به مناسبت درگذشت ابوی شهید والامقام《 علی مرادی》ومادرشهید《سیدعلی اصغر حسینی》پیام تسلیت صادر کردند
کد خبر: ۹۲۸۷۳۴۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛ سرهنگ پساوند فرمانده
وحجت الاسلام بیاضی پورمسئول نمایندگی، ولی فقیه
درناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان با صدور پیامی درگذشت «حاج حسین مرادی» ابوی شهید والامقام《 علی مرادی》و
«بی بی فاطمه میرزمانی»
مادرشهیدسرافراز《سیدعلی اصغر حسینی》 را تعزیت وتسلیت
گفتند متن پیام به شرح زیر است:
(کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ)
خانواده‌های محترم شهیدان گرانقدر
《مرادی》 و《حسینی》
سلامٌ علیکم
برای آنانکه در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از  فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشتند، وعده‌ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای ربوبی را در کمال بندگی یافتند و سبکبال و آرام راه رجعت به  مقصود و معبود را طی کردند. از این رو؛ کلمات تنها ادای دینی می‌شود برای عرض ارادت و تعزیت به خانواده معظم شهیدان «حسینی ومرادی»  که از مرتبه‌ی قرب در بوته ابتلا و آزمایش الهی همواره سرافراز به صبرند.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده‌های معظم و معزز شهدا، تسلی خاطر بازماندگان را مسألت داریم و بر روح پر فتوح «مرحوم حاج حسین مرادی» و «بی بی فاطمه میرزمانی» وفرزندان شهیدشان درود می‌فرستیم؛ و از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم. انشااللّه روح بلند «مرحوم حاج حسین مرادی»
در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد»؛ واز درگاه کبریایی برای بانوی صالحه، «بی بی فاطمه میرزمانی» رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش را مسالت داریم.
ان شاء الله ارواح پاکشان مشمول مغفرت لایزال الهی و رحمت واسعه رحمانی گردد.
ارسال نظرات