خبرهای داغ:
در تاریکی ها چراغی روشن مانده!

فریادرس می خواهیم!

کرونا حوادث تلخی را رقم زد که بسیار غم انگیز است، کسانی را در دل خاک جای داد که هنوز شوق جوانی و کار داشتند. شوق زیستن. اما هرچه هست بلایی ناشناخته است که تا کنون نتوانستیم مدیریتش کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۵۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

خبرگزاری بسیج قزوین: کرونا حوادث تلخی را رقم زد که بسیار غم انگیز است، کسانی را در دل خاک جای داد که هنوز شوق جوانی و کار داشتند. شوق زیستن. اما هرچه هست بلایی ناشناخته است که تا کنون نتوانستیم مدیریتش کنیم.

در دنیایی زندگی می کنیم که برای درمان بیماران کرونایی و صعب العلاج نیازمند داروهای خاص هستیم اما هیچ کشوری راضی به همکاری نیست. از ترس دولت صهیون و شیطان بزرگ، اموال کشور را به تاراج می برند و پول های ملت را بلوکه کرده و با کالاهای غیر ضرور معاوضه می کنند.

پایگاه های زیادی برای ساقط کردن انقلاب به خط شدند، جنگ تمام عیار شیطان بزرگ با جبهه حق در جریان است.کرونا نیز با همه دنیا به کمک آنها امده اند، در سالی زندگی می کنیم که چشم های ما هنوز از داغ سردار دلها خیس اشک است، اقتصادمان بدون مدیریت صحیح به همراه تمام مصائب بر گرده ما می تازد.

نویسنده در متن چنین می گوید: امشب با رصد اخبار و آسمانی شدن انسانهای بی گناه به خاطر کرونا، حس کردم تنها شده ایم، بی اختیار هوس درد دل با امام عصر عج کردم و می دانم صدایمان را خواهد شنید.

ای مولای ما! ای سرور ما! تو می دانی بعد از ۱۴۰۰ سال مردانی از تبار سلمان، سرزمین رستم و سهراب ها آمدند و با تمام توان از حریم امن عمه سادات، و جدت ابا عبدالله دفاع کردند، مردان سرزمینم ندیدند و یاریتان کردند، اما آنان بودند و حسین را در معرکه تنها گذاشتند.

ای مولای ما! می دانم می شنوی آنچه را که شنیدنش محال است، و می بینی آنچه دیدنش محال است. بر امت خودت که پرچمدار و زمینه ساز ظهور هستند دست نوازشی بکش تا از این بلای طبیعی رهایی یابند.

ای یوسف زهرا(س)! ما را به جز تو پناهی نیست، خدا می داند نه از مرگ هراسانم نه از زیستن در دنیای فانی امیدوار، ای صاحب همه عصرها! امروز به دست مسیحایی و معجزه گرت نیازمندیم، تو را می خوانیم میدانم که فریادرسی چون تو نیست. ای زاده پاکان! ای بهترین خلق در همه دوران ها! ای عصاره همه انبیا و امامان! قطره ای از دانش بی انتهای خود را بر پرچمداران سلامت نشان ده تا مردم بدانند در اوج نا امیدی و تاریکی ها چراغی روشن مانده است، آن چراغ هدایت و کشتی نجات است.

ای مهدی فاطمه! یهود نصاری و طایفه بنی قریضه و هوازن ها و مرحب و عبدودها دوباره بر حریم نبوی تاختند، ما بودیم و تیری که خدا می انداخت، آنجا تو را دیدند و شادی کنان به سوی تو آمدند. در این بیماری کرونا که بشر ناتوان گشته است معجزه الهی خویش را بر امت رسول الله و شیعیان آخرالزمانی ات نشان بده!

ما زاده بدریم علی خیبرشکن هست
ما طایفه ی عشقیم ولی سنگر شکن هست
در دامن پاکان به معراج رسیدیم
در شهر و دیارم هنوز نام حسین هست

 

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار