خبرهای داغ:
امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی و فرمانده یگاه ویژه استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۸۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) همزمان با هفته نیروی انتظامی با سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

امیر اسدی در این دیدار با اشاره به موقعیت ویژه نیروی انتظامی در بین رده‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نیروی انتظامی پیشانی نیرو‌های مسلح ما در ایجاد امنیت اجتماعی است و وظیفه مهم برقراری امنیت و نظم عمومی در سطح جامعه را بر عهده داشته و در خط مقدم حفظ امنیت اجتماعی و روانی جامعه قرار دارد.

ارشد نظامی آجا در استان قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار و دقت بالا در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه ظلم و فساد می‌زند، افزود: این نیرو حامی مظلومان بوده و در این مسیر، از اتکال به خداوند متعال، معنویت محوری و اطاعت از رهنمود‌های راهگشای فرماندهی معظم کل قوا بهره می‌گیرد.

وی حمایت و پشتیبانی مردم را از شاخصه‌های مهم نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: به طور کلی می‌توان گفت: تفاوت نیرو‌های مسلح ما با سایر نیرو‌های مسلح در دیگر کشور‌های دنیا، در همین مردمداری و ولایت مداری است.
در این دیدار، امیر سرتیپ دوم اسدی از ستوانیکم «محمد یزدی» از کارکنان نیروی انتظامی قم و فرزند شهید علی یزدی از شهدای پدافند هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس با حضور سردار میرفیضی تقدیر کرد.

همچنین امیر اسدی با حضور در ستاد فرماندهی یگان ویژه استان قم، با سرهنگ «موسی مرتضایی کیا» فرمانده یگان دیدار کرد و ایام هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات