دکتر توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح صنعت یار در استان تهران گفت: توجه ویژه به سه رکن تولید، توزیع و مصرف در عرصه صنعت و معدن به صورت یک فرآیند از راهبرهای جدید سازمان می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۹۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح صنعت یار در استان تهران با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع)، دکتر علی توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور و دیگر مسئولین در استان تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر توشه ضمن تشریح راهبردها، اهداف و برنامه های عملیاتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله) که در سال 94 خطاب به هیات دولت بیان فرمودند، معدن باید جایگزین نفت شود، که با توجه به ظرفیت های عظیم بخش معدن این مهم با ایجاد اشتغال و رفع محرومیت زدایی همراه است و ما باید بتوانیم صنعت و معدن را به صورت متوازن پیش ببریم.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن اظهار داشت: جهش و رونق تولید اتفاق نمی افتد مگر آنکه سه رکن تولید، توزیع و مصرف در عرصه صنعت و معدن به صورت یک فرآیند با هم مورد توجه قرار گیرند.

دکتر توشه عنوان کرد: اگر بخواهیم چرخه تولید را مدیریت کنیم باید عرضه و تقاضا را نیز مدیریت کنیم اینها یک چرخه و زنجیره هستند. تمرکز ما باید بر روی بازار مصرف باشد. جهت تحقق این امرایجاد مسیری برای صادرات کالا ضروری است. با ایجاد شبکه هلدینگ سراسری، شرکت های تعاونی بسیجیان و بازارچه های مرزی می توانیم در حوزه افزایش تولید، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و به تبع آن جهش تولید منشاء اثر باشیم.

علی توشه از مسئولین بسیج مهندسین صنعتی استان ها خواست ضمن شناسایی ظرفیت های بالقوه استانی و محصولات با ظرفیت صادراتی در عرصه صنعت، معدن، کشاورزی و صنایع دستی، شناسایی ظرفیت اسمی نیروی انسانی در واحدهای تولیدی، محیط شناسی، آسیب شناسی و تبدیل تهدیدات به فرصت ها، نسبت به ارائه برنامه های عملیاتی خود در حوزه اجرایی راهبردهای مطروحه اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات