در حالی که این روز ها شاهد خوشحالی مردم از صعود تیم آلومینیوم اراک به عنوان تنها ترین نماینده استان مرکزی در لیگ برتر بودیم اما امروزه حال و هوای این تیم لیگ برتری رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است
کد خبر: ۹۲۸۷۴۰۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری  بسیج استان مرکزی ؛ورزش یکی از عنصر های  مهم و حیاتی زندگی مردم و یک جامعه محسوب می شود  و دولت ها و دست اندرکاران این حوزه همواره به ورزش نگاه ویژه ای داشته اند و در رشته های ورزشی نیز رشته فوتبال توانسته  جایگاه  و مقبولیت زیادی به ویژه برای قشرجوان داشته باشد.
در سال های گذشته همواره  طرفداران این حوزه از ورزش از مسئولین انتظار داشته اند نماینده ای از استان مرکزی در لیگ برتر برای استان افتخار آفرینی نماید.
در حالی که این روز ها شاهد خوشحالی و شادمانی  مردم از صعود تیم آلومینیوم اراک به عنوان تنها ترین نماینده استان مرکزی در لیگ برتر بودیم اما امروزه اوضاع تیم لیگ برتری دگرگون  بوده و حال و هوای این تیم لیگ برتری رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته  که مورد انتقاد هواداران این تیم و مردم استان مرکزی قرارگرفته است.

بعد از جنجال های فراوان در خصوص استعفا محرابی مدیرعامل باشگاه  آلومینیوم اراک و انتصاب خلیل دارابی به عنوان سرپرست و همچنین نحوه جذب بازکین ها و مباحث مالی ، هیئت مدیره این باشگاه یکی پس از دیگری دست خوش عزل و نصب های سیاسی قرارگرفته است.

در چنین شرایطی که تیم باید به دور از هرگونه حواشی و یا با برنامه ریزی درست و کارآمد به دنبال کسب پیروزی و قرارگرفتن در میان تیم های برتر باشد ،  با تصمیم گیری های سیاسی و ورود افراد غیر حرفه ای زمینه های بی ثباتی و عدم تمرکز برای این نماینده استان شکل گرفته است.

در این خصوص از مسئولین ارشد استانی و مدیران شرکت آلومینیوم اراک انتظار می رود با استفاده از تجارب و نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه  ورزشی، تصمیمات حرفه ای و تخصصی اتخاد شود و از عزل و نصب هایی که  رنگ و بوی سیاسی به خود دارد جلوگیری  نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات