خبرهای داغ:

استان سمنان در رزمایش مواسات بی نظیر عمل کرده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: استان سمنان در رزمایش مواسات بی نظیر عمل کرده و تاکنون حدود ۱۸۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۱۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه آیین توزیع ۱۴۵۲ بسته معیشتی در بین نیازمندان گفت: استان سمنان در حوزه رزمایش مواسات بی نظیر عمل کرد و حدود ۱۸۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بی نظیر در بین مردم استان برای کمک رسانی به نیازمندان تصریح کرد: همه‌ی مجموعه‌های مردمی و سازمانی در کنار هم برای یک هدف که کمک به نیازمندان است عمل کردند.
سردار دامغانی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان افزود: کمک به نیازمندان اقدامی جهادی است که در پیشگاه خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: در همه نقاط استان شاهد همدلی و کمک به نیازمندان بوده ایم که باید این همدلی‌ها و کمک‌ها مستند شود و به اطلاع مردم برسد.
سردار دامغانی در پایان گفت:: خدمات اصحاب رسانه در پوشش این همدلی‌ها بسیار فوق العاده بوده است و انعکاس این همدلی‌ها دشمن را مایوس و امید را به جامعه تزریق می‌کند.
مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت:: از ابتدای شیوع کرونا از اسفند ماه بسیج سازندگی استان  مسئولیت دبیری  قرارگاه مواسات و کمک مومنانه راه به عهده داشته است.
وی افزود: در راستای مرحله اول و دوم رزمایش مواسات در سطح استان در مجموع ۱۸۳ هزار سبد کالا در استان با کمک خیرین و ارگان‌ها و پایگاه‌های جهادی و... آماده و توزیع شد.
او ادامه داد: سه کارگاه خیاطی در سطح استان وظیفه دوخت ماسک و گان‌های بهداشتی را به عهده داشتند که روزانه ۳۵ هزار ماسک در استان تولید شده است.
کاشفی با اشاره به توزیع ۳۶ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان در ایام قربان تا غدیر اظهار داشت: از عید قربان تا غدیر ۲۷۰۰ راس دام ذبح و حدود ۶۰۰ تن گوشت مرغ نیز در بین نیازمندان توزیع شد.
مرتضی دهرویه مسئول بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت:: در این مرحله از کمک‌های مومنانه ۱۴۵۲ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: تاکنون حدود ۹۰۰ میلیون تومان از سوی بسیج کارمندان برای تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان هزینه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها