خبرهای داغ:

برگزاری جلسه قرارگاه محله مسجد محور بسیج در شاهرود+ تصاویر

جلسه قرارگاه محله مسجد محور بسیج در پایگاه خاتم الانبیا (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۱۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه قرارگاه محله مسجد محور بسیج در پایگاه خاتم الانبیا (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و معاونت فضای مجازی و فرمانده حوزه بسیج نیز حضور داشتند، در خصوص برنامه‌های ابلاغی بسیج و فعالیت‌های این قرارگاه بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست که با حضور شورای پایگاه در مسجد مصلی برگزار شد در خصوص اهداف بسیج و برنامه‌ای قرارگاه محله مسجد محور توضیحاتی ارائه و بر اثرگذاری بسیج در محلات و دخالت مردم در فعالیت‌های محله حول محور مسجد تاکید کرد.
کیقبادی فرمانده پایگاه بسیج در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ارائه شده توسط این پایگاه در سطح محله بر اجرای هدفمند و تاثیرگذار فعالیت‌های بسیج تصریح نمود.
در این نشست مجتبی داورپناه مسئول فضای مجازی ناحیه به توجیه برنامه‌های فضای مجازی از جمله رسانه محله، سواد رسانه‌ای و طرح ثامن پرداخت.
در این جلسه سروان پاسدار ایمان حسنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولایت از زحمات ارزشمند بسیجیان وحضور فرماندهی ناحیه ومسئول فضای مجازی تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها