نحوه برگزاری مراسم ازدواج در شرایط کرونایی تغییر کند

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در استان نحوه برگزاری مراسم ازدواج در شرایط کرونایی باید تغییر کند، گفت: احیای خانه‌های جوان هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۶۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان با تاکید بر لزوم تغییر در برگزاری مراسم ازدواج با توجه به شرایط کرونایی، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تغییر در نحوه برگزاری مراسم ازدواج به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع ضروری است.

وی، گفت: یکی از سیاست‌های تعریف شده توسط اداره کل ورزش و جوانان موضوع ازدواج آسان جوانان است که عملی شدن آن بسیار مهم است.

استاندار لرستان، تصریح کرد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می‌شود زیرا ممکن است موجب شیوع بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.

خادمی با تأکید بر اعضای ستاد مقابله با کرونا برای جلوگیری از ایجاد تجمع در برگزاری مراسم عروسی، افزود: برگزاری مراسم ازدواج با حضور تعداد کمی از خانواده‌های زوجین، از طرفی زمینه کاهش هزینه‌های سنگین را فراهم می‌کند که خود از مصادیق ازدواج آسان جوانان است.

وی، بیان کرد: در زمینه اجرای برنامه‌های مربوط به ازدواج جوانان می‌توان از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد به دلیل ارتباط گسترده آنها با مردم استفاده کرد.

استاندار لرستان، افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه مشارکت و همکاری تشکل‌های مردم نهاد استان را در این زمینه فراهم کنند و از تجربیات و داشته‌های آنها بهره گیری کنند.

خادمی با تاکید بر احیای خانه‌های جوانان در سطح استان، اظهار داشت: هر چه سریع‌تر از محل اعتبارات ارزش افزوده که در بخش ورزش و جوانان وجود دارد خانه‌های جوانان احیا شوند.

وی، عنوان کرد: خانه جوانان شهر خرم‌آباد با پیشرفت ۴۰ الی ۵۰ درصد در حال احداث است و امسال نیز مبلغ دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن در نظر گرفته شده و امیدواریم تا پایان سال مالی جاری یعنی تیر ماه آینده این طرح را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار