واکنش تند فعال سیاسی شهرستان ری به سخنان عضو شورای اسلامی شهر تهران :

آقای خلیل آبادی! شهرری صاحب دارد ؛ عوام فریبی نکنید

انتشار فیلم گفت وگوی تلفنی و مجادله لفظی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با رئیس محیط زیست شهرستان، واکنش تند اسمعیل شاه محمدی فعال سیاسی نسبت به اظهارات خلیل آبادی را به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۲۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

 

اسمعیل شاه محمدی فعال سیاسی شهرستان ری، پس از انتشار فیلم  مجادله لفظی و گفت وگوی  تلفنی حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با رئیس محیط زیست شهرستان ری واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه لحن سخنان خلیل آبادی  در گفت و گو با رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری عوام پسند بود .

وی افزود : چند وقتی است نظاره گر جولان خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رفتارهای پوپولیستی در سخنان او هستیم که شایسته بود ایشان به جای تشویش اذهان عمومی و ایجاد استرس در بین مردم؛ در کمیته محیط زیست شهرداری و شورای شهر تهران ؛ تصمیماتی را اتخاذ می کردند و با این قبیل معضلات زیست محیطی که مطرح می کنند برخورد قانونی صورت می گرفت .

اسمعیل شاه محمدی با انتقاد از سخنان خلیل آبادی متذکر شد : با شعار و رفتارهای هیجانی که کار درست نمی شود و اینکه بگوئیم شهرری صاحب ندارد ؛ این حرف توهین به همه مسئولان شهر و حتی خود گوینده است ؛ بهر حال یکی از صاحبان شهر شخص آقای خلیل آبادی است .

فعال رسانه ای شهرستان ری یاد آور شد : با شعار جدایی ری از تهران ؛ شهرستان را سه سال سرگرم این مسائل کردیم و این بحث ها متاسفانه هیچ خروجی هم نداشت و ظاهرا در این یکسال باقی مانده قرار است مردم را با آلایندگی کارخانه سیمان سرگرم کنند که این رفتار ظلم به مردم شهرستان ری است .

وی در ادامه گفت : آقای خلیل آبادی به جای اینکه بر سر مسئولان  دستگاه های دولتی فریاد بکشند و آنها را مقصر و متهم معرفی کنند ؛ گزارش بدهند که شهرداری و شورای شهر تهران در کاهش آلودگی ها و حل معضل آرادکوه و دهها موارد دیگر بحران های زیست محیطی چه کرده اند ؟

این در حالی است که  آلایندگی هوای تهران  باعث نارسایی های تنفسی ؛ کاهش سیستم دفاعی ریه ها و تشدید بیماری های قلبی و ریوی میلیون های انسان شریف شده است.

 فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت : اینکه یک روز با تائید جسد رضا شاه مطرح شویم و روز دیگر با قبر پنج طبقه در بهشت زهرا و روز دیگر  با طرح مشکلات آلایندگی و زیست محیطی کارخانه سیمان مورد توجه قرار بگیریم و با مستمسک قرار دادن این موضوعات تلاش کنیم مطرح شویم ؛ بنظر کار یک انسان فرهیخته نباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار