خبرهای داغ:
امام جمعه ورزقان گفت: برای حل مشکلات باید از بسیجیان جوان و کارآمد استفاده کرد و می توان با به توانمندی این قشر جوان مشکلات منطقه را به حداقل رساند.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۶۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پورمحمد در مجمع عالی بسیج، با اشاره به مشکلات کشاورزان ورزقان، افزود: مسئولان مشکلات کشاورزان ورزقان را بررسی و حل کنند و این گونه مشکلات را به مراتب استانی ارجاع دهند.

وی ادامه داد: مسئول کشاورزی شهرستان با پیگیری از مسئولان و ادارجات می تواند سردخانه ای ایجاد کند تا مشکلات فروش کشاورزان و مقابله با دلالان را به حداقل برساند.

مسئول اقشار بسیج سپاه عاشورا نیز در این مجمع با بیان جملاتی از ائمه در رابطه با حل مشکلات مردم گفت: با ولایت باید حرکت کرد و مسئولان باید برای حل مشکل و خدمت به مردم هیچ بهانه ای نداشته باشند.

داود عباسی با اشاره به آمار وسعت کشاورزی در کشور بیان کرد: از ۱۶۵ میلیون هکتار اراضی زراعی کشور ۳۷ میلیون هکتار مستعد کشاورزی است که ۱۸ میلیون از این اراضی زیر کشت رفته و می توان با کشت بقیه زمین های کشاورزی جهش تولید را پیش برد.

سیفی؛ فرمانده سپاه ورزقان هم در این مجمع گفت: سپاه شهرستان آمادگی خود را در رابطه با بررسی و حل مشکلات کشاورزان منطقه اعلام می دارد.

پور حیدر؛ مسئول جهاد کشاورزی ورزقان نیز در ادامه ضمن پاسخگویی به مشکلات پیش آمده، از اجرای برنامه آموزش صنعتی کشت زعفران و ایجاد ۱۱ هکتار زمین برای کشت محصولات گلخانه خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها