فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سپاه تبریز جوان گرایی و اهمیت به ظرفیت جوانان را مهم ترین مساله در اجرای امور دانست و از فرماندهان پایگاه ها خواستار توجه بیش از پیش به این قشر و استفاده از ظرفیت آن ها شد.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۶۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمیده رزاق پور در جمع شورا و فرماندهان پایگه های حوزه حضرت زینب(س)، گفت: جوانان با توجه به توانمندی، نشاط و انگیزه ای که دارند می توانند موجب کیفی بخشی کار و تسریع آن ها شوند ولی در کنار آن باید از تجارب بزرگان نیز بهره برد.

وی در ادامه خدمت در بسیج و حرکت بسیج را از برکات انقلاب و خون شهدا عنوان و بیان کرد: بسیجیان با الگوگیری از شهدا و در تداوم مسیر آن ها حرکت می کنند و هیچ حرکتی از این ارزشمندتر نیست.

رزاق پور تهیه بسته های معیشتی و اهدای آن ها به خانواده های کم درآمد را از مهم ترین حرکت اخیر بانوان بسیجی در شرایط کرونایی خواند و اظهارداشت: شاید برای برخی های حرکت مومنانه از طرف بانوان دور از ذهن بود ولی بانوان بازهم توانایی و قوت خود را در این عرصه هم نشان دادند.

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) در پایان با قدردانی از شورا و فرماندهان در تهیه و توزیع کمک های مومنانه، از مرحله بعدی این رزمایش همزمان با هفته بسیج خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها