خبرهای داغ:
همزمان با تحرکات مشکوک رژیم صهیونیستی در مرزهای غزه، جنگنده‌های این رژیم چند منطقه در مرکز و جنوب نوار غزه را بمباران کردند.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۷۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه چندین نقطه نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، پایگاه «عرین» متعلق به گردان‌های «عز الدین القسام» شاخه نظامی حماس در  اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

زمین‌های کشاورزی شهرک «القراره» در شمال شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هم، هدف شلیک دو فروند موشک شلیک شده از هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

یک پایگاه دیگر مقاومت فلسطین در شرق استان «رفح» در جنوب نوار غزه نیز بمباران شد.

این حملات با خسارات مالی همراه بوده اما از خسارت جانی احتمالی گزارشی نرسیده است.

رسانه‌های فلسطینی و غیر فلسطینی هم امشب از تحرکات غیرطبیعی رژیم صهیونیستی در مرزهای نوار غزه و همچنین پرواز گسترده جنگنده‌های آن در آسمان نوار غزه خبر دادند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی این اتفاقات تاکید کرد که مقاومت آماده مقابله با هر گونه حمله رژیم صهیونیستی است و معادله بمباران در برابر بمباران به قوت خود باقی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین این رژیم، دو فروند راکت را که از سمت غزه به سوی شهرک «عسقلان» (اشکول) شلیک شده، رهگیری کرد.

«آویخای ادرعی» با تأیید شلیک راکت به سمت فلسطین اشغالی نوشت که سامانه دفاع موشکی این رژیم، یکی از دو فروند راکت را رهگیری و منهدم کرده است.

او درباره اینکه آیا یک فروند موشک دیگر که رهگیری نشده، خسارت جانی یا مالی احتمالی بر جای گذاشته است یا خیر، حرفی نزد.

منبع:فارس/

ارسال نظرات
پر بیننده ها