خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی با محوریت راهکارهای ارتقای فرهنگ با تکیه بر توان فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۴۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان /جلسه هم اندیشی با محوریت راهکارهای ارتقای فرهنگ با تکیه بر توان فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران ؛ فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و مسئول تربیت و اموزش سپاه پاسداران در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزارشد.

پاسدار بسیجی حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: محوریت این جلسه هم اندیشی در خصوص ارائه برنامه ای جامع در رشد بیشتر فرهنگ شهرستان با رویکرد بیشتر دین و مذهب وارتباط با روحانیت و مساجد و پرورش روح معنوی بسیج و بسیجیان بود ..

 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با محوریت اقدامات فرهنگی شهرستان و بررسی راه کارهای ارتقای فرهنگ عمومی شهرستان با تکیه بر توان حوزه های مقاومت بسیج به عنوان ارکان سپاه پاسداران نظراتی را ارائه کردند.
وی همچنین بیان کرد که نیاز است برای پیشبرد این مسئله همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشیم و در خصوص اهمیت نقش پایگاه های مقاومت بسیج و ارتباط روحانیون با پایگاه ها نسبت به تاثیر نقش ان ها رشد ارتقای فرهنگی شهرستان نیز صحبت هایی را بیان کردند...
جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان از این نطرات استقبال کردند و عنوان کردند: بنای کار بسیج هم بر همین مسئله است و ارکان هشت گانه سپاه پاسداران که طرح اعتلای بسیج است اکثریت ان در راستای رشد فرهنگی گام بر
می دارند..
در پایان مسئول حوزه های مقاومت بسیج نیز نیز در این زمینه به تبادل نظر و ارائه راهکار در این زمینه پرداختند..

 

برگزاری جلسه استادیار صالحین با مربیان و سرمربیان حلقات صالحین
جلسه ویژه پیگیری مسائل حلقات صالحین با حضور استادیاران و مربیان و سرمربیان حلقات صالحین در مصلی شهرستان مسجدسلیمان برگزارشد.

در این جلسه که با حضور روحانیون و ایمه جمعات که به عنوان استادیار و سرمربی حلقات صالحین در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد فعالیت می کنند موضوعاتی در بحث برسی مشکلات مساجد ؛ ارتباط روحانیون و دانش آموزان؛ برگزاری مراسمات مساجد ؛ ایجاد حلقات صالحین؛ ارتباطات مجازی؛ ورود بیشتر روحانیون در فضای مجازی با فعالیت گسترده تر و سیسماتیک تر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها