دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بر ضرورت توجه به نحوه ورود به مطالبات و تشویق و ترغیب افراد در راستای مطالبه‌گری در این حوزه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۶۴۹
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
ضرورت ورود به مسأله مطالبه‌گری در استان سمنان/ آمران به معروف حمایت می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا در نشست ماهانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر، با اشاره به تحولات رخ‌داده در ستاد و استفاده از طلاب، روحانیان و فضلای حوزه علمیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیران این ستاد اظهار کرد: تمرکز ستاد در حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر، تشکیل گروه‌ها و سمن‌های جهادی در امر به معروف مورد توجه است و ۴۰۰ گروه در این راستا در کشور مجوز دریافت کرده‌اند.
وی با تأکید بر لزوم مطالبه‌گری گروه‌های جهادی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، بر ضرورت توجه به نحوه ورود به مطالبات و تشویق و ترغیب افراد در راستای این مطالبه‌گری نیز تأکید و بر اولویت‌بندی معروفات و منکرات و ورود به آن‌ها تصریح کرد.
اجرای پویش «بدون فاکتور نخرید» در شاهرود
حمیدرضا کاملی، رئیس اداره صمت شهرستان شاهرود هم در این نشست با اشاره به ساماندهی قیمت املاک و پویش دریافت فاکتور خرید، به پویش «بدون فاکتور نخرید» اشاره کرد.
او گفت: ما در نظارت منابع و نیروی انسانی محدودیت داریم و از بسیج استفاده می‌کنیم؛ ۶۰ بسیجی ناظر و بازرس در شاهرود فعالیت دارند.
رئیس اداره صمت شهرستان شاهرود گفت: در روستا‌ها از دهیاران به‌عنوان بازرس و ناظر سازمان صمت استفاده و مشکل و کمبود روستا‌ها با این اقدامات پیگیری شده است.
کاملی بیان کرد: هر روز گزارش روند تغییرات قیمت کالا‌های اساسی را از مرکز دریافت می‌کنیم و نام کالا و قیمت میانگین آن‌ها و درصد‌ها نشان می‌دهد که بیشتر متأثر از نوسان قیمت ارز است و البته نظارت‌ها نیز باید بیشتر و دقیق‌تر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها