دیدار فرمانده سپاه کوهرنگ با کارکنان انتظامی این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی با کارکنان ناجا در این شهرستان دیدار و از خدمات ارزنده این نیرو در تأمین امنیت جامعه تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۲۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ با کارکنان نیروی انتظامی بمناسبت هفته ناجا در ساختمان اداری انتظامی شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان خدوم این نیرو گفت : نیرو‌های انتظامی به‌ عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، مظهر اقتدار و نظم می باشند و کار آنها در خدمت رسانی به مردم همواره توأم با مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه است، چنانچه فرماندهی معظم کل قوا در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی می‌فرمایند که «همه کار‌ها را می‌شود برای خدا انجام داد، اما در کار شما خیلی راحت می‌شود نیت الهی و قصد قربت پیدا کرد؛ چون کار شما خدمت به جامعه و جمهوری اسلامی و نصرت اسلام است.

موسایی در ادامه افزود: نیروی انتظامی کشورمان با توکل به خدای متعال و با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیزمان، نقش بی بدیلی را در ایجاد امنیت اجتماعی و برقراری نظم در جامعه برعهده دارد.

 وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردان شناخته شده است که در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار می نمایند .

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ در پایان با تبریک مجدد هفته نیروی انتظامی، گفت:  برای همکارانمان در این نیرو توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان مسالت دارم .

ارسال نظرات