خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه پاوه به نیروی انتظامی

سرهنگ پاسدار سلطان قلی فرمانده سپاه ناحیه پاوه در پیامی هفته نیروی انتظامی و تربیت بدنی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه فرمانده سپاه ناحیه پاوه اظهار داشت : امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که با  شعار  « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری و مصادف با اربعین حسینی(ع) و آغاز ماه ربیع الاول شده است فرصتی یک هفته ای را پدید آورد تا از زحمات این عزیزان و جان بر کفان که با اقتدار و صلابت در برابر اخلالگران و متخلفان نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبند تا اعتماد، آرامش و عدالت را برای مردم به ارمغان بیاورند. تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

 امروزه برکسی پوشیده نیست که برقراری نظم و امنیت اجتماعی در کشور مرهون تلاشها و زحمات پاک و مخلصانه جان برکفان نیروی انتظامی است.

همچنین این هفته هم مصادف با هفته تربیت بدنی است که  به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرارسیدن این هفته را نیز با شعار «ایران همدل، ایران فعال» به  جامعه ورزشی شهرستان مسیولان و کارکنان تربیت بدنی و ورزش دوستان تبریک عرض می کنم.

امید است با تلاش بی وقفه و توان بالای جامعه ورزش کشور، بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان باشیم.

سرهنگ سلطان قلی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه

ارسال نظرات
آخرین اخبار