امام جمعه شهرستان کنارک بیان کرد:

سپاه پاسداران امید دل مردم است

امام جمعه شهرستان کنارک در بین پاسداران این شهرستان گفت: سپاه امید دل مردم است و حفاظت و حراست از این انقلاب نیز به دوش پاسداران است.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۵۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کنارک، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام بامری، امام جمعه شهرستان کنارک در این دیدار گفت:امروزه دشمنان اسلام و استکبار جهانی تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند اسلام را به زانو در آورند، اما به یاری خدا و با همت همین بسیجیان و پاسداران جان بر کف نتوانستند تا به امروز آسیبی به اسلام وارد کنند.

وی افزود:سپاه در مسائل فرهنگی باید به صورت ویژه عمل کند چرا که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام بامری افزود:دشمنان قسم خورده اسلام ،فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته و بر مشکلات اقتصادی نیز چیره شده و امروز ما باید با احصای مشکلات فرهنگی دست در دست هم به دنبال برطرف کرن آنان باشیم.

امام جمعه شهرستان کنانرک تصریح کرد:متاسفانه دستگاه‌های فرهنگی  اقدامی مفید در این خصوص انجام نمی‌دهند و ما در این شهرستان شاهد کم کاری‌های مسئولین هستیم.

وی در پایان افزود:مدیران باید ماهیگیری به مردم یاد دهند تا مردم خودشان بتوانند از ظرفیت‌های این شهرستان در راستای کم کردن مشکلات اقتصادی بهره ببرند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات