ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان گفت:هدف متعالی امام خمینی (ره) از نامگذاری هفته وحدت اتحاد مسلمانان و حفظ استقلال جهان اسلام است که امروز تمام جهان از دوست و دشمن شاهد آن هستند.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۵۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت به تمام مسلمانان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: وحدت یکی از مبانی محوری در ارتباط و تعامل بین امت اسلامی است که در منابع دینی ما از جمله قرآن کریم و احادیث نبوی بر آن تاکید شده است و خداوند، مسلمانان را از تفرقه و جدایی نهی کرده است.

وی افزود:هدف متعالی امام خمینی (ره) از نامگذاری هفته وحدت اتحاد مسلمانان و حفظ استقلال جهان اسلام است که امروز تمام جهان از دوست و دشمن شاهد آن هستند.

ماموستا شیرزاد عنوان داشت: مسلمانان باید با پرهیز از تفرقه و اختلافات در مسائل جهان اسلام همسو و هم جهت حرکت کنند تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام حفظ شود.

این ماموستای اهل سنت افزود: ایران اسلامی در سایه قرآن و ولایت فقیه وبه برکت خون شهدا، از آرامش و امنیت زیادی در منطقه برخوردار است و با وحدت و همدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و توطئه‌های استکبار جهانی را ناکام گذاشته اند.

ماموستا شیرزادی گفت: دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس اند و با هر ترفند و توطئه ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید برهم زنند و به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

این ماموستای اهل سنت در ادامه گفت: امروز صهیونیست‌ها تلاش کرده اند، مشکلات جدیدی در جهان اسلام پدید بیاورند که از آن جمله، توهین به قرآن کریم و رسول اکرم (ص) در سوئد و فرانسه بود آن‌ها می‌خواستند با این غائله‌ی جدید ملت‌های اسلامی را تحریک و اذهان را از مسئله عادی سازی رژیم صهیونیستی غافل کنند، لذا امت اسلامی باید هوشیار باشد و فتنه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

وی افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل شوم است و نسبت به شرّ بزرگی علیه دین و امت هشدار می‌دهد.

ماموستا شیرزاد عنوان داشت: کشور‌هایی که در مسیر برقراری روابط با صهیونیست‌ها گام برمی دارند در حقیقت مرتکب خیانت به امت اسلامی به ویژه حقوق مردم فلسطین شده‌اند، بر کشور‌های بزرگ اسلامی و همه مسلمانان واجب است که اتحاد و انسجام داشته باشند تا با این تجاوز مقابله کنند. چرا که اسرائیل با تکیه بر قدرت کشور‌های استعمارگر بزرگ ایجاد شده و لازم است که مسلمانان و کشور‌های اسلامی با وجود وحدت و یک پارچگی آن را سرنگون کنند.

وی گفت: عدم مشروعیت این رژیم جلاد و کودک کش برای همگان روشن و واضح می‌باشد و هرگونه مشروعیت دادن و همکاری و کمک به این رژیم غاصب، همکاری مستقیم با جنایت و آدمکشی آن‌ها محسوب می‌گردد و این امر قطعا محکوم خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات