در جلسه ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان عنوان شد
سردار معروفی افزود: با گفتمان سازی، فرهنگ سازی و جریان سازی یک نشاط معنوی در استان و کشور به وجود بیاوریم و جلوی آن حرکت های پست و ناشایست دشمنان گرفته شود.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۵۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   جلسه ستاد مکتب حاج قاسم در استان کرمان با محوریت کمیته زائرین با حضور سردار حسین معروفی ودیگر اعضا این کمیته برگزار شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا  علی الخصوص سیدالشهدای جبهه مقاومت و تسلیت شهادت امام حسن عسکری و تبریک ورود به امامت حضرت حجت (عج) اظهار داشت: کمیته راهیان مکتب و زائرین یکی از  کمیته‌های مهم و پایه ای  در کرمان  است.

این مقام مسئول گفت:  با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، به نظر می رسد که باید کمیته خدمات بهداشتی به دیگر کمیته های ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اضافه کنیم و این بحث را باید جدی بگیریم.

وی افزود: در کمیته راهیان و زائرین، دو فرمانده ناحیه سپاه در شهر کرمان و هم فرمانده انتظامی شهرستان و کمیته امداد عضو باشند که تقسیم کار شود و در شهرستان بتوانیم کار انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برای مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کشور کمیته‌ای راه‌اندازی و پنج ستاد ذیل آن تشکیل شده است افزود: یکی از این ستادها، ستاد استان کرمان است.

وی با بیان اینکه کارها و برنامه‌های این ستاد در استان بررسی و با خانواده شهید سلیمانی هماهنگ شده است گفت: در ستاد مرکزی برنامه‌های پیشنهادی ستاد استان کرمان در دهه شهادت سردار را پذیرفته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بهترین فرصتی که ما الان می توانیم برای ایستادن در مقابل عرض اندام دشمنان و برای ترویج فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت داشته باشیم، برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است که با گفتمان سازی، فرهنگ سازی و جریان سازی یک نشاط معنوی در استان و کشور به وجود بیاوریم و جلوی آن حرکت های پست و ناشایست دشمنان گرفته شود.

وی با بیان اینکه ما امروز با دو مسئله زائران مزار حاج قاسم و راهیان مکتب حاج قاسم رو‌به‌رو هستیم و باید برای هر دو گروه برنامه داشته باشیم افزود: کمیته راهیان مکتب حاج قاسم برای پذیرش مدیریت شده دانش آموزان و دانشجویان از سراسر کشور آمادگی دارد اما در شرایط موجود اجازه پذیرش نداریم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه برای هزار نفر زائر آمادگی پذیرش داریم اما در حاضر شرایط به گونه‌ای است که اعزام کاروان‌ها به استان ممنوع است گفت: باید انجام کارهای عمیق فرهنگی در استان در ارتباط با مکتب حاج قاسم انجام شود.

وی با بیان اینکه حوزه‌های تبلیغی و فضاسازی هم در این حوزه مدنظر است که جلوگیری می کند از فراموش شدن افزود: سلامت همه افراد در اولویت است و حتی یک نفر هم نباید در این مراسم بیمار شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : اتاق کار 21 ساله حاج قاسم که 21 سال تغییری نکرده است  با تمام تجهیزات آن به تالار موزه بزرگ دفاع مقدس کرمان می‌آید 

ارسال نظرات