خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه از برگزاری دوره مهارت آموزش نصب دوربین مدار بسته برای پرسنل و طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی با همکاری مرکز فنی حرفه ایی شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۸۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : در راستای ارتقای سطح آگاهی و آموزش و یادگیری کارهای فنی به همین منظور یک دوره ۱۵ روزه آموزش نصب دوربین مدار بسته برای پرسنل و طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی در حال برگزاری است.

 

وی افزود:ناحیه سپاه در حال پیگیری برای مهارت افزایی در رشته های فنی برای طرح شهید علی هاشمی با همکاری مرکز فنی حرفه ایی شهرستان هندیجان است که در روز های گذشته برای سربازان رشته هایی برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.

 

وی بابیان تاکید مقام معظم رهبری در یادگیری فن و حرفه در نیروهای مسلح گفت: با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری و تاکید بر یادگیری کارهای فنی در نیروهای مسلح به همین خاطر دوره های مهارت آموزش در حال برگزاری است که در ناحیه سپاه نیز در حال انجام است .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در مرکز فنی حرفه ایی شهرستان هندیجان رشته های متنوعی از جمله گرگور بافی، برق ساختمانی و صنعتی ، جوشکاری ودیگر مهارت ها وجود دارد که فرصتی مناسب در شهرستان برای علاقمندان است .

 

وی بااشاره به اهمیت به کارهای فنی بیان کرد : سپاه و بسیج کارهای خوبی در راستای مهارت افزایی و آموزش های مختلفی را دارد انجام می دهد که برای همه مفید و تاثیر گذار است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها