خبرهای داغ:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بازگشایی تالار های عروسی به منظور کنترل بیشتر بر نحوه برگزاری مراسمات است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت : خاصیت بسیج این است که در همه جا حضور داشته و در دل جامعه می باشد از این رو پیام های بهداشتی راحت تر به مردم خواهد رسید.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۱۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیان داشت : خاصیت بسیج این است که در همه جا حضور داشته و در دل جامعه می باشد از این رو پیام های بهداشتی راحت تر به مردم خواهد رسید.


دکتر جعفری گفت : به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا همه هم استانی های عزیز نهایت احتیاط را باید رعایت نمایند، مهمانی ها و مراسمات غیر ضروری را شرکت نکنند


جعفری در خصوص مراسمات عروسی گفت : قرار بر این است که زندگی مردم را به روال عادی برگردانیم و نیاز است که مراسمات عروسی با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین کاهش حجم و حداقل جمعیت در تالار ها برگزار گردد و این روش در برگزاری مراسمات عروسی به جهت جلوگیری از برگزاری در باغ ها ، پارکینگ ها و مکان های غیر مجاز به صورت خصوصی و ناشناس در پیش گرفته شده است و با این روش کنترل بیشتری بر مراسمات خواهیم داشت.


وی در پایان اذعان داشت : به منظور کنترل برگزاری مراسمات عروسی در تالار ها کلیه چاپخانه های استان موظف گردیدند یک نمونه از کارت های عروسی چاپی را در اختیار معاونت بهداشت در کلیه شهرستان ها قرار دهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها