خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در دیدار فرمانده ناحیه کازرون با فرماندهی انتظامی این شهرستان مطرح شد:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با فرماندهی انتظامی شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۷۸۴۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: یاد و خاطره همه شهدای عزیز از صدر اسلام تا انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و وطن، و شهدای عرصه امنیت به خصوص شهدای نیروی انتظامی شهرستان انقلابی کازرون که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه کازرون گفت: خدا را شاکریم که امروز به ما توفیق داد که به اتفاق سبز پوشان حریم ولایت خدمت عزیزان همرزم خودمان در نیروی انتظامی به فرمانده برادر عزیز و مقتدر جناب سرهنگ زراعتیان برسیم.

سرهنگ توکل گفت: امروز همه ما مفتخریم که در کنار هم در جهت امنیت پایدار عمومی و اجتماعی شهرستان انجام وظیفه می کنیم و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی زیر چتر ولایت و اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان و تحت فرماندهی معظم له در جهت پاسداری از اسلام و نظام ودفاع از ارزشهای انقلاب و برقراری نظم و امنیت آماده جانفشانی هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی هفته پرافتخار نیروهای جان برکف نظم و امنیت در جامعه می باشد که با اقتدار و رشادتهای خود در جهت رفاه و خدمت دهی و خدمت رسانی به مردم آماده هرگونه جانفشانی هستند .

در ادامه سرهنگ زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گفت: سپاه همراه همیشگی پلیس در ماموریت های مختلف بوده و با همبستگی خوب این دو نیرو در کنارنیروی مردمی بسیج به بهترین شکل ممکن ماموریت ها به سرانجام رسد.

وی بر ضرورت مشارکت و همکاری سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار تاکید و افزود: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداکثری احساس آ رامش و آ سایش مردم با تعامل سازنده سپاه و نیروی انتظامی دست یافتنی است،

این مقام مسئول افزود، نیروی انتظامی و سپاه را دو نیروی مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آ ن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها