سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی رحلت حجت الاسلام شیخ محمد علی انصاری را تسلیت گفتند
کد خبر: ۹۲۸۷۸۷۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی رحلت حجت الاسلام شیخ محمد علی انصاری را تسلیت گفتند.

✍️متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

رحلت تأسف‌انگیزعالمِ مجاهد، ابوالشهید، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی انصاری را به خانواده معزز و مکرم و بازماندگان و دوستان ایشان و قاطبه‌ی مردم شریف و مؤمن خطه‌ی رفسنجان ونوق تسلیت عرض می‌نماییم.

ایشان از مجاهدان انقلاب اسلامی بود که افتخاراشت فرزندش محمدحسین اولین فدایی انقلاب اسلامی از استان کرمان در تیرماه سال ۵۷ باشد وخودنیز تا زمان حیات از هیچ کوششی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وپاسداشت خون شهیدان دریغ نورزید.

امید است این پرونده مجاهدت و ایثار، مقبول حضرت حق قرارگیرد وروح پاکش همراه با فرزند شهیدش در محضر نورانی وملکوتی حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مهمان و متنعم گردد.

فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

فرزند ایشان دانش آموز «محمد حسین انصاری» اولین شهیدانقلاب اسلامی ازاستان کرمان، در سال ۱۳۴۰ در روستای مهدی آباد نوق شهر رفسنجان چشم به جهان گشود و در تاریخ ۳۰ تیرماه ۱۳۵۷ مصادف با شب نیمه شعبان، زمانی که در شب نیمه شعبان می‌خواست به مسجد امام خمینی (ره) برود قبل از رفتن تسبیح، انگشتر و ساعت خود را به خواهرش می‌دهد و می‌گوید که این‌ها را یادگاری از من داشته باش، دنیا را چه دیدی، ممکن است، امروز که من رفتم دیگر برنگردم؛ ورفت در تظاهرات شرکت کرد ومورد اصابت گلوله عمال رژیم پهلوی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
یادش گرامی و راهش پر رهرو
ارسال نظرات