فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) حوزه 220 حضرت هاجر (س) بارئیس کلانتری نیروی انتظامی منطقه رجایی شهر همزمان با هفته ناجا دیدار، گفت و گو و قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۵۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بنیاد در دیدار با رئیس و اعضای کلانتری نیروی انتظامی منطقه رجائی شهر کرج اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از هر سازمان دیگری تنوع و تکثر در حوزه خدمات عمومی، چه در حوزه ترافیک، مبارزه با مواد مخدر و جرایم در حوزه فضای مجازی و همچنین مقابله با سرقت دارد که این مناسبت ها بهانه ای برای قدردانی از این عزیزان است.

وی افزود: قطعاً این حجم از کار با انتظاراتی که رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است و طبیعتاً احتیاج به بهره گیری از فضای مجازی و فضای الکترونیک یا همان هوشمند سازی پلیس می باشد.

وی احترام و اقتدار پلیس را مهم برشمرد، عنوان کرد: اقتدار پلیس یعنی باید هم شان مردم و هم رافت اسلامی رعایت شود که این مهم در نیروی انتظامی اجرا می شود، موضوع بعدی بحث تعامل و همکاری خوبی که بین مجموعه عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  حضرت ام البنین (س) در پایان خاطر نشان کرد: مردم نسبت به سال های گذشته رضایتمندی و اعتماد بیشتری به نیروی انتظامی دارند و هر چه قدر میزان رضایت مندی مردم از خدمات پلیس بیشتر باشد، هزینه های این دستگاه کاهش پیدا می کند.

ارسال نظرات