خبرهای داغ:

دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور شهرستان فلاورجان با نماینده مجلس

فعالان بسیج دانشجویی دانشگاههای پیام نور شهرستان فلاورجان در نشستی با حجه الاسلام موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس به بیان مشکلات و مسائل موجود در آموزش و پرورش شهرستان و دانشگاه پرداختند.
کد خبر: ۹۲۸۷۹۹۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان؛فعالان بسیج دانشجویی دانشگاههای پیام نور شهرستان فلاورجان در نشستی با حجه السلام موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان در مجلس به بیان مشکلات و مسائل موجود در آموزش و پرورش استان و دانشگاه پیام نور پرداختند.

در ابتدای این نشست خواهر کریمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قهدریجان گزارش مختصری از فعالیت دو دانشگاه پیام نور قهدریجان و پیربکران اعم از محیط آموزشی، تعداد دانشجویان و امکانات و همچنین مشکلات این دو دانشگاه ارائه و افزود: باتوجه به بحران شیوع ویروس کرونا و شروع آموزش های مجازی اولویت امروز مسئولین آموزشی شهرستان باید پیگیری مشکلات دانشگاههای شهرستان بویژه دانشگاه پیام نور باشد ‌ .‌

وی در ادامه گفت: ایجاد یک کارگروه متشکل از مسئولین دانشگاه و شهرستان برای حل مشکلات دانشگاه پیام نور و تاسیس یک دانشگاه در شان دانشجویان و خود شهرستان از ضروریات می باشد .

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی در پایان از نماینده محترم مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد که در چهارچوب اختیارات یک نماینده مطالبات دانشجویان این شهرستان را در سطح استان و کشور پیگیری نمایند ‌ .

حجت السلام موسوی لارگانی ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: عدم مدیریت در سالهای گذشته در خصوص جذب دانشجویان، پروژه های عمرانی و برخی کوته فکری ها باعث بوجود آمدن مشکلاتی در سه دانشگاه این شهرستان شده است .

وی در ادامه به پیگیری ها خود برای حل این مشکلات اشاره کرد و افزود : تصمیم گیری در خصوص وضعیت های دانشگاه های شهر ستان به عهده مسئولین اجرایی می باشد .

موسوی خطاب به دانشجویان گفت: در صورت تشکیل کارگروههای تخصصی در خصوص حل مشکلات بنده بعنوان یک عضو کوچک در این کار گروه کمک خواهم کرد .

شایان ذکر است در این جلسه شورای دفتر بسیج دانشجویی، مسئول پایگاه بسیج دانشگاه پیام نور حضور داشتند .دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور شهرستان فلاورجان با نماینده مجلس

ارسال نظرات