قرارگاه نهضت‌ جهش تولید در عرصه صنعت، معدن و انرژی سپاه قدس استان گیلان برگزار شد
سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس ضمن تاکید بر هم افزایی اقشار تخصصی و نقش آفرینی در راستای تحقق جهش تولید، جهت رفع معضلات صنایع استان بر ارائه راه حل های کاربردی، کم هزینه و اثرگذار سخنانی را ایراد فرمودند.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۲۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در این جلسه مهندس محزون دبیر قرارگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین نسبت به ارائه گزارش در خصوص برنامه ها و اقدامات صورت گرفته جهت پیشبرد اهداف طرح صنعت یار مطالبی را بیان نمودند و در ادامه سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس ضمن تاکید بر هم افزایی اقشار تخصصی و نقش آفرینی در راستای تحقق جهش تولید، جهت رفع معضلات صنایع استان بر ارائه راه حل های کاربردی، کم هزینه و اثرگذار سخنانی را ایراد فرمودند.

در این نشست مقرر گردید همه اقشار عضو قرارگاه برنامه های کاربردی در راستای مطالبه گری، گفتمان سازی و جریان سازی در حوزه جهش تولید و راه حل های خود جهت راه اندازی و برگشت مجدد به چرخه تولید واحد های صنعتی و تولیدی که توسط بانک های دولتی تحت تملک قرار گرفته اند را به صورت مکتوب به دبیرخانه قرارگاه ارائه نمایند.

ضمنا مصوب شد با حضور اقشار دانشور بسیج کارگروه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه جهت رفع معضلات و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ذیل قرارگاه تشکیل گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات