سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون کمک مومنانه و خدمت رسانی به محرومین و آسیب دیدگان کرونا، بیانیه ای صادر کرد. 
کد خبر: ۹۲۸۸۰۲۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، این سپاه در در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون کمک مومنانه و خدمت رسانی به محرومین و آسیب دیدگان کرونا، بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

پدیده فراگیری ویروس منحوس کرونا در کنار آسیب ها و صدمات مالی و جانی که برای همه جوامع و کشورها داشت، عرصه و میدانی برای آشکار شدن توانمندی ها و ظرفیت های درمانی، مدیریتی و فرهنگی آنها شده است. در دنیای غرب دولت ها مردم بیمار و کهنسال را از چرخه درمان و حمایت خارج کردند و سربار نامیدند و مردم تربیت یافته فرهنگ لیبرال سرمایه داری به غارت فروشگاه ها دست یازیدند، اما در ایران اسلامی پرورش یافتگان مکتب انقلاب با ایثار و فداکاری همه به یاری مردم و یکدیگر شتافتند و زبانزد رسانه ها و موجب حیرت مردم دنیا شدند.

مدافعان سلامت روزها و ماه ها است که دست از خوشی و لذت های زندگی خود دست کشیده اند و شبانه روز مجاهدانه و مخلصانه به مداوا و یاری گرفتاران این ویروس منحوس مشغول هستند. مردم عزیز و شریف نیز لبیک گوی امام خود به مواسات، کمک مومنانه و همبستگی و یاری رسانی به هم میهنان و شهروندان بویژه عزیزانی که ما خود نیازمند کمک و حمایت از آن ها هستیم شتافتند. آری پیروز و سربلند این میدان نابرابر و ناجوانمرد شدند.

در همین راستا، سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ این بار نیز لبیک گوی پیر و مراد و امام خویش، همه جانبه و هوشمندانه با اراده پولادین و استوار برای اعتلای نام ایران و ایرانی بر بلندای تاریخ و نابودی همیشگی ویروس کرونا با بکارگیری همه ظرفیت ها و بسیج و هم آوردی همه نیروهای جوان مخلص، مومن، صالح و جهادگر کمر همت بسته و به میدان ایثار، جهاد و کمک مومنانه و خیرخواهانه و آگاهی و توانمندی مردم عزیزتر از جانمان قیام می کنیم.

امید است که مشمول دعاهای خاصه حضرت ولی عصر(عج) شویم.

خوشبختی، آرامش و آسایش همه مردم و شهروندان تهرانی آرزوی ما است.

ارسال نظرات