باهمت بسیج جامعه پزشکی:

طرح ویزیت رایگان در مناطق سیستان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان، با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان طرح ویزیت رایگان و توزیع دارو رایگان در مناطق سیستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۳۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: هفته ملی سلامت بانوان ایران همه ساله در آخرین هفته مهرماه برگزار می‌شود، که امسال نیز ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته  با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کووید ۱۹  با موضوع "سلامت زنان در دوره کرونا " در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: زنان پیشگامان خود مراقبتی و حفاظت از خود و اعضای خانواده در پیشگیری از کووید ۱۹ هستند، که پاسداشت و تکریم بانوان فداکار کادر بهداشت و درمان به عنوان پیشتازان پیشگیری و درمان کووید ۱۹،  از اهداف اجرای برنامه های این سازمان در طول  این هفته بوده است. 
 
کمیلی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان،  طرح ویزیت رایگان و توزیع دارو رایگان در محل مصلی شهرستان هیرمند توسط دفتربسیج جامع پزشکی هیرمندانجام شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین تیم عمومی و جهادی  جهت غربالگری و ویزیت رایگان  زندانیان به شهرستان زاهدان  اعزام شد.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری کلاس آموزشی کرونا ویروس و مسابقه نقاشی با موضوع قدردانی از کادر درمان در مدارس سفیدابه به همت دفتربسیج جامعه پزشکی نیمروز نیز اجرا شده است.
ارسال نظرات