فرد هتاک به بانوی آمر به معروف در رشت دستگیر شد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از شناسایی و دستگیری فرد هتاک به بانوی آمر به معروف در رشت خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ بی‌بند و بار غربی شایسته جامعه اسلامی نیست.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۳۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سیداکبر قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت و پشتیبانی سپاه از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت انجام شد فرد هتاک به بانوی آمر به معروف و نهی از منکر مربوط به حادثه بوستان کشاورز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره در احادیث و آیات قرآن سفارش شده است تصریح کرد: افزایش آگاهی‌ها و بصیرت‌افزایی در حوزه‌های مختلف یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

قاسمی با اشاره به اینکه گستردگی فضاهای مجازی و شبکه‌های مختلف سبب شده که شاهد ایجاد بی‌‌بند باری‌ها توسط برخی هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه باشیم افزود: بی‌توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله موضوعاتی است که از چشم نیروهای امنیتی و حفاظتی پنهان نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه با هنجارشکنان به‌صورت جدی برخورد خواهد شد افزود: در چند روز اخیر یکی از بانوان آمر به معروف در بوستان کشاورز رشت توسط شخصی که درحال سگ‌گردانی بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت در حالی‌که این بانوی آمر به معروف با تذکر به وی به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت سگ‌گردانی را نشأت گرفته از فرهنگ بی‌بند و بار غربی دانست و بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضایی استان و نیروهای امنیتی و نظامی استان با هتاکان به آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد جدی خواهد شد.

قاسمی افزود: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مختلف انتظار داریم که وظایف خود را به‌درستی انجام دهند تا شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه از جمله سگ‌گردانی در پارک‌ها، خیابان‌ها، داخل خودرو و مغازه‌ها نباشیم و شهرداران نیز در حوزه پارک‌ها وظایف خود را به‌درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بی‌بند و بار غربی شایسته جامعه اسلامی و این سرزمین نیست خاطرنشان کرد: شهدای زیادی در این سرزمین برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن تقدیم نظام شدند لذا ترویج فرهنگ بی‌بند و بار غربی شایسته این سرزمین نیست.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برخی برنامه‌های پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار