خبرهای داغ:
نرگس اسحاق پور، مادر شهید « غلامعلی گنابادی » در ۳ آبان ماه ۹۹ همزمان با شب شهادت امام حسن عسگری (ع)، دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۴۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تشییع این مادر فداکار فردا ۴ آبان ماه از مسجد روستای قره خان بندی تا مزار شهدای روستا برگزار می شود.

شهید سردار غلامعلی گنابادی قائم مقام فرمانده گردان موسی ابن جعفر(ع) لشکر 5 نصر (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) بود که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، فرمانده سپاه بجنورد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد با صدور پیامی درگذشت نرگس اسحاق پور مادر شهید «سردار غلامعلی گنابادی» را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر گنابادی

سلام علیکم

در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها) ، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی ، نشان افتخاری بر سینه تمامی مادران معزز شهداست.

ضمن عرض تسلیت به آن خانواده محترم، از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر بانوی ماجده و مؤمنه، « نرگس اسحاق پور » مادر بزرگوار « سردار شهید غلامعلی گنابادی» ادای احترام می کنیم و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت داریم.

امید که به فضل الهی با فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی قرار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها