خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بعد از واقعه عاشورا، دوران دفاع مقدس ماندگار ترین واقعه تاریخ ما شد زیرا رزمندگان ما با الگو برداری از حماسه حسینی مجاهدت کردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در یادواره شهدای روستای اصفهانکلاته اظهارداشت: استکبار جهانی با محوریت رژیم بعث عراق در شرایطی به ما هجوم آورد که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از همان روز اول می دانستند این جنگ ، جنگ ایران و عراق نیست و ما باید در برابر تمام دنیا بایستیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد: حضرت امام (ره) سرنوشت جنگ تحمیلی را با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) به مردم سپرد و جنگ را به دفاع مقدس مبدل کرد.

سردار ملک شاهکوهی افزود: بعد از واقعه عاشورا، دوران دفاع مقدس ماندگار ترین واقعه تاریخ ما شد زیرا رزمندگان ما با الگو برداری از حماسه حسینی مجاهدت کردند.

وی افزود: در 200 سال گذشته سلسله قاجار و پهلوی ده ها منطقه از ایران را به دشمن واگذار کردند اما جمهوری اسلامی 8 سال مقابل دنیا ایستاد و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها