خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

طرح "هر کارمند، یک حامی" گامی بلند برای خدمت به ایتام است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طرح "هر کارمند، یک حامی" گامی بلند برای خدمت به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۴۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین بیان کرد: یکی از موفق ترین و گسترده ترین طرح های در حال اجرا در کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح اکرام ایتام است.

وی ادامه داد: در این طرح حامیان متناسب با توانایی مالی خود کمک ها و مساعدت های خود را به حساب فرزندان ایتام و محسنین مورد حمایتشان واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون تعداد حامیان در طرح اکرام ایتام ۱۵ هزار و ۹۷۹ نفر و تعداد حامیان در طرح اکرام محسنین بیش از ۱۰ هزار نفر است که حمایت از چهار هزار و ۳۲۸ فرزند یتیم و محسنین نیازمند را بر عهده دارند.

وی افزود: با ایده ارائه شده از سوی کمیته امداد و موافقت دولت برای توسعه و تعمیق طرح اکرام ایتام و محسنین؛ طرح "هر کارمند، یک حامی" در حال اجراست که با توجه به ظرفیت های موجود در استان، می توانیم ظرفیت های امدادرسانی به نیازمندان را ارتقاء دهیم.

حق گویان عنوان کرد: هم اکنون بخش قابل توجهی از کارکنان دولت در کنار سایر اقشار در طرح اکرام ایتام و محسنین عضویت دارند و به نیازمندان کمک می کنند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح و فرهنگ سازی انفاق و نیکوکاری، طرح "هر کارمند، یک حامی" گامی بلند برای خدمت به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم می توانند تنها با مبلغ حداقل ۱۰ هزار تومان در ماه، حامی یک یتیم و یا فرزند تحت حمایت طرح اکرام محسنین باشند که برای این منظور علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد از طریق سایت کمیته امداد، اقدام کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها