مسئول سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد:

عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر فلسطین اقدامی نامشروع است

مسئول سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد عادی سازی روابط کشور‌های مرتجع منطقه با اسرائیل غاصب را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۸۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد عادی سازی روابط کشور‌های مرتجع منطقه با اسرائیل غاصب را محکوم کرد.

أعوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ﴿۵۱﴾سوره مبارکه مائده

اقدام خیانتکارانه‌ی سران رژیم دست‌نشانده‌ی عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر فلسطین، اقدامی نامشروع و از نظر اسلام، محکوم و از محرمات کبیره شرعی است.
معادله رعب و توازن قدرت بازدارنده توسط رهبر مقاومت برای زوال رژیم صهیونیستی شکل گرفته به گونه‌ای که جبهه مقاومت از توان ضربه زدن همزمان در چندین جبهه به رژیم صهیونیستی برخوردار است و این رژیم بیش از هر موقعیت دیگری ضعیف، مفلوک و رو به زوال است.
مثلث شوم غربی، عربی و عبری کانون فساد، جنایت، فتنه، توطئه، چپاول و غارت ثروت‌های منطقه به شمار می‌رود و خوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خودخواهی، عهد شکنی و غارت گری است.
امروز تفکر غالب در فلسطین، تفکر مقاومت بوده و این دیدگاه نسبت به گذشته تقویت شده و روز به روز رژیم صهیونیستی را بیشتر تهدید می‌کند.
بر این اساس ما دست جنبش‌های مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست را می‌فشاریم و تا زمان آزادسازی کامل خاکشان در کنار آنان می‌ایستیم.
ارسال نظرات