خبرهای داغ:
صدا و سیمای مرکز فارس با تهیه مستندی با عنوان «روایت عشق» خدمات عاشقانه مدافعان سلامت جامعه در مقابله با کرونا را در قالب تصویر به نمایش در می‌آورد.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۹۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، مستند "روایت عشق" به رویدادی می پردازد که مرزها را کنار زد و به عنوان فاجعه ای اندوه بار و هراسناک هنوز بر صدر اخبار است؛ روزی که کرونا از دروازه شهر گذشت و چمدانش را در شیراز باز کرد.
این مستند روایی، از ابتدای پیدایش کرونا روزهایی را به تصویر کشیده است که شیوع ویروس منحوس کرونا بر سبک زندگی، شرایط اقتصادی و فرهنگی مردم سایه انداخت و دوران خوفناکی را در تقویم ها رقم زد.
مستند "روایت عشق" آینه ای تمام نما از کسانی است که در خط مقدم برای حفظ سلامتی همنوعان، آستین ها را بالا زدند و جانشان را با فداکاری در دست گرفتند است و روایت آنهایی که از دست رفتند، آنهایی که عزیزی را از دست دادند و کسانی که زخمهای این ویروس هولناک هنوز بر جسم و روحشان مشهود است.
"روایت عشق" بُرشِ حقیقت گویی از تاریخ است که در اوج اضطراب و بحران در شهر شیراز با تلاش وصف ناپذیر مردم خونگرم این خطه از سرزمین ایران اسلامی ، امیدواری تجویز می کند و نشان می دهد که می توان در قعر تاریکی به آینده و آرزو فکر کرد، این مستند با مخاطب، رو در رو می شود و می گوید که از خودگذشتگی و ایثار هیچ وقت از رواج نمی افتد.
تصویربرداری این مستند از اسفند ماه سال 1398در نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه آغاز شد و گفتگو با افراد سرشناس و کسانی که در حوزه سلامت دست‌اندرکار هستند را به تصویر کشیده است و روایتی متفاوت را از چند دریچه به مخاطب خود ارائه می دهد.
فیلم برداری مستند "روایت عشق" از اواخر فروردین ماه کلید خورده است و در قالب سه قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی حجت شهیدی، کارگردانی و تدوین فرزاد کشاورز، نویسندگی امیر عفاف، تصویربرداری مجید رحمانیان، صدابرداری مسعود شیخی و بسیاری از عوامل فنی و تولید صدا و سیمای مرکز فارس در اوایل آبان ماه آماده پخش از سیمای مرکز فارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها