فرمانده حوزه بسیج 313 شهید دستواره در گفت و گو با «بسیج»؛
فرمانده حوزه بسیج 313 شهید دستواره شهرستان فردیس از تهیه 650 بسته کمک مومنانه و توزیع در مناطق محروم این شهرستان توسط جهادگران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۴۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

 جمالی فرمانده حوزه بسیج 313 شهید دستواره در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: جهادگران حوزه 313 شهید دستواره شهرستان فردیس از روز اربعین حسنی تا کنون با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در مناطق محروم سرزمین جغرافیای خود و با توجه به شناسایی های انجام شده، ۳۰۰۰ هزار کیلو میوه و ۶۵۰ بسته حمایتی و کمک مومنانه به نیت از شهدای کربلا در منطقه محروم این شهرستان توزیع  کردنند.

وی افزود: بسیجیان این حوزه از اربعین حسینی تا کنون در اقدامات(رزمایش کمک مومنانه، ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات مجازی و غیره) فعالیت چشم گیر و گسترده ایی داشتند.

 جمالی با اشاره به نقش آفرینی خیرین در مراحل و اقدامات کمک مومنانه این شهرستان، بیان کرد: جهادگران در مرحله بعد در اقدامی خداپسندانه 6000 هزار مرغ و 400 بسته لوازم التحریر در مناطق محروم توزیع می کنند.

وی اذعان داشت: ما در چند مرحله در ایستگاه های صلواتی 20000 هزار بسته مواد بهداشتی و ضد عفونی (ماسک یکبار مصرف، ژل ضد عفونی و الکل) توزیع و سپس به مدت یک هفته یک تیم کامل پزشکی(پزشک متخصص عفونی، متخصص داخلی، پزشک عمومی و زنان و مامایی) در قالب طرح کرامت با رعایت تمام پرتکل های بهداشتی در مناطق محروم مستقر و ویزیت و خدمات درمانی رایگان به مردم ارائه کردیم.

فرمانده حوزه بسیج 313 شهید دستواره تصریح کرد: ما به طور دائم و مناسبتی هئیت های خود را با توجه به بیماری منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار می کنیم و تا کنون ۳ تا انیمیشن مذهبی توسط معاونت فضای مجازی این حوزه ساخته شده است و مورد تجلیل قرار گرفته است.

جمالی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان این حوزه ویژه برنامه (گلباران مزار شهداء، برپایی میز خدمت، دیدار با خانواده شهداء، کاروان سلامت، مسابقات قرآنی، همایش بصیرتی و کلی برنامه متنوع دیگر) را در هفته بسیج برگزار خواهند کرد، امیدواریم بتوانیم با این کار اندک سرباز خوبی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها