معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در گفت و گو با«بسیج» مطرح کرد:

آغاز فعالیت کاروان خدمت بی منت لبیک یا خامنه ای در سیستان و بلوچستان

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت:30 هزار بسته معیشتی تحت عنوان کاروان خدمت بی منت لبیک یا خامنه ای با همت گروههای جهادی در سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۲۹۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مرحله پنجم رزمایش مواسات و همدلی در پی تحقق فرمان و منویات مقام معظم رهبری و دستورات ایشان مبنی بر ورود همه جانبه و مجدد مردم، گروه‌های جهادی به ویژه سپاه و بسیج به عرصه خدمت رسانی دوباره به مردم، از امروز در منطقه بلوچستان و شهرستان سیب و سوران آغاز شده است.
 
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری با اشاره به این مطلب که مرحله چهارم کمک مومنانه در استان در ماه محرم و صفر توزیع شده است، افزود: مرحله پنجم این رزمایش  با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی با همت ۱۱۰ گروه جهادی در سطح استان سیستان و بلوچستان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا  انجام خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در این مرحله تعداد 30 هزار بسته معیشتی با ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون تومان با مشارکت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سپاه سلمان، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان استان سیستان و بلوچستان بین   30 هزار خانوار آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا از جنوب تا شمال استان با حضور جهادگران بسیجی تحت عنوان کاروان خدمت بی منت لبیک یا خامنه ای آغاز  و ماموریت به بهترین نحو انجام خواهد شد.
 
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور ادامه داد: جهادگران بسیجی در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب فعالیت خود را با توزیع بسته های معیشتی در استان آغاز کرده اند که در کنار آن 50 هزار عدد ماسک و دست کش نیز توزیع خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار