معاون وزیر آموزش و پرورش:

حماسه آفرینی شهید محمدحسین فهمیده برای دانش آموزان اسطوره و الگوی ایمانی است

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: همزمان با سالگرد شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی، 40 هزار یادآوره شهداء در 40 هزار مدرسه سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۱۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا کاظمی در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان فهمیده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: فرصتی شد در آستانه سالگرد شهید فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی با خانواده شهیدان فهمیده دیداری تازه کنیم و تسلیت دوباره ای برای از دست دادن پدر و مادر این شهیدان بزرگوار داشته باشیم.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش کشور بیان کرد: طی این دیدار برنامه ریزی لازم در راستای برگزاری هفته بسیج دانش آموزی انجام شد و مقرر گردید همزمان با سالگرد شهید فهمیده 40 هزار یادآوره در 40 هزار مدرسه سراسر کشور برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه جزئیات این برنامه بررسی و روز پنج شنبه به صورت همزمان در کشور برگزار خواهد شد، اذعان داشت: ما با توجه به شیوع کرونا و وضعیت نا مناسب بیماری این ویژه برنامه را در بستر شبکه شاد اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سعی داریم به کمک بسیج دانش آموزی بیاییم و برنامه های دیگری هم اجرایی خواهد شد، گفت: بسیج دانش آموزی برنامه های متعدد و گسترده ای خواهد داشت که البته ممکن است در قیاس با سال‌های گذشته و شیوع کرونا محدود و در بستر فضای مجازی برگزار شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش کشور در پایان اظهار کرد: در این میان برنامه شوراهای دانش آموزی به صورت الکترونیکی و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها