مدیرعامل بانک گردشگری تشریح کرد؛

تبیین جایگاه بانک گردشگری در ارتباط با باشگاه و هواداران پرسپولیس

مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۳۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
مرتضی خامی با بیان اینکه هدف ما نصب برند بر روی سینه بازیکنان نبود، افزود: با تجربه سال های گذشته تصمیم گرفتیم بهترین بهره برداری را از اسپانسری داشته باشیم که این مهم با رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس محقق شده است.
وی اضافه کرد: با همراهی یکدیگر خدمات قابل توجهی را به هواداران خواهیم داد تا منافع آن به همه برسد. با رویکرد مناسبی که تا اینجا وجود داشته به‌نظرم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من به موفقیت کارت هواداری پرسپولیس خوش‌بین هستم و همه اعضای بانک را در این زمینه به خدمت خواهم گرفت.
**کوچکی : صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه
رئیس اداره بازاریابی و عملیات بانکداری نوین بانک گردشگری اعلام کرد: صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه 99 در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور آغاز می شود.
هادی کوچکی گفت: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه رده "همراه" ، "حامی " و "دوآتیشه" صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده ها می توانند از مزایای متنوع و گسترده این کارت ها برخوردار شوند.
کوچکی با تشریح مزایای کارت های هواداری اظهار کرد: دارندگان کارت هواداری در سه رده همراه، حامی و دوآتیشه همگی از مزایایی همچون خدمات حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس و پارکومتر، بیمه آرمان، باشگاه تخفیفی سپنتا، خدمات اپلیکیشن "گردش پی" قابلیت استفاده خواهد داشت.
**رسول پناه : امیدوارم با اجرای کارت های هواداری، مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: اعتقاد داریم سرمایه اصلی پرسپولیس که همان هواداران هستند، با ساماندهی مناسب راحت‌تر در کنار تیم محبوب‌شان باشند و در تیم نقش‌آفرینی کنند. امیدواریم با اجرای کارت‌های هواداری، سربازان ارتش سرخ بیش از پیش در کنار ما باشند و مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کنند.
مهدی رسول پناه افزود: کارت های هواداری درگذشته نتیجه‌ای دربر نداشت و نتوانست آورده‌های مالی و خدمات ایده‌آلی برای هوادار و باشگاه به ارمغان بیاورد اما اکنون با استفاده از تجربه قبلی و کارشناسی‌های انجام شده فاز دوم را به صورت علمی طراحی کرده ایم تا هوادار عینی‌تر در کنار باشگاه باشد.
**جلیلوند: بانک گردشگری، به دارندگان کارت هواداری خدمات متنوعی ارائه می دهد
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز نیز در مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با صدور کارت هواداری، به کمک بانک گردشگری خدمات گسترده ای به هواداران باشگاه پرسپولیس ارائه خواهد شد.
امیر جلیلوند افزود: از این پس با تعامل دوسویه با هواداران که به کمک بانک گردشگری صورت می گیرد، خدمات متنوعی به هواداران ارائه می شود به طوری که این کارت ها حافظ منافع هواداران نیز خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار