مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با« بسیج» مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مجمع جهانی مقابله با ویروس منحوس کرونا با فعالیت 110 گروه جهادی با هدف لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۸۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در پی تحقق فرمان و منویات مقام معظم رهبری و دستورات ایشان مبنی بر ورود مجدد نیرو‌های جهادی، سپاه و بسیج به منظور کمک رسانی دوباره در عرصه سلامت گروه‌های جهادی سپاه فعال شدند.

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری با تاکید بر این مطلب که شب گذشته مجمع جهانی استان با حضور سرگروه‌های جهادی در زاهدان برگزار شد، افزود: در این مجمع ۸ کارگروه تخصصی برای گروه‌های جهادی تشکیل شد که علاوه بر بحث خدمت رسانی در کار تولید و توزیع ماسک، بسته بندی اقلام کمک مومنانه، گند زدایی اماکن، معابر، مساجد، مدارس، و ... بنا بر درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت خود را در سطح استان آغاز کنند.

وی  لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب را مهم ترین رویکرد کار جهادی دانست و بیان کرد: با همکاری طلاب و علمای شیعه و سنی به منظور پیشگیری از ویروس منحوس کرونا با بهره مندی از گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون نیز مساجد، حوزه‌های علمیه و مدارس دینی در سطح استان برنامه ریزی و ضدعفونی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۱۰ گروه جهادی فعالیت دارند که در کنار توزیع ماسک رایگان در راستای پیشگیری بیماری کرونا به مردم آموزش خواهند داد.

این مسئول تصریح کرد: پویش ملی ما ماسک میزنیم با تبلیغ در فضای مجازی، ساخت گرافیک و کار‌های هنری در دستور کار قرار دارد که یک حضور موثر و پررنگی داشته باشند.
ارسال نظرات