خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

جهادگران بسیجی با لبیک به فرمان رهبری وارد میدان مبارزه با کرونا شدند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: گروه های جهادی بسیجی استان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بر حضورشان در میدان مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کردند تا بار دیگر آرامش را به هم استانی ها بازگردانند.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۸۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) و رئیس مجمع جهادگران استان در جمع خبرنگاران گفت: در لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، بلافاصله جلسات شورای جهادی شهرستانهای استان برای برنامه ریزی، هماهنگی و اولویت بندی عرصه‌های مورد نیاز در هر شهرستان در مقابله با این ویروس منحوس برگزار شد.
 
وی ادامه داد: موارد ذکر شده مطابق با نیاز ستاد مبارزه با کرونا در هر شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در هر شهرستان بر اساس اعلام نیاز شبکه‌های بهداشت و ستاد کرونا؛ حضور جهادگران در عرصه‌های پیشنهادی آنها‌ به کارگیری خواهند شد.

وی افزود: تمامی گروه‌های جهادی بسیجی استان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اعلام آمادگی کردند تا با حضور پرشور و پر رنگ خود بار دیگر در میدان مقابله با این ویروس منحوس رفاه و آرامش را به هم استانی‌های خود بازگردانند.

هنری بیان کرد: امروز سنگر دفاع، پشتیبانی و حمایت از مدافعان سلامت است و با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی در سطح استان و بستری در بیمارستان‌ها و دشواری کار مراقبت از بیماران کرونایی؛ نیرو‌های جهادی آموزش‌دیده جهت کمک به کادر درمان با حضور در بیمارستان‌ها وارد میدان خواهند شد تا بار سنگین از دوش مدافعان سلامت بردارند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: کارگاه‌های خیاطی بسیج سازندگی استان نیز اعلام آمادگی کردند تا در صورت نیاز کمر همت ببندند و اقدام به تولید ماسک و برآورده کردن نیاز استان کنند.

وی در زمینه مشکلات اقتصادی و آسیب دیدگان حوزه کسب و کار از ویروس کرونا، گفت: بر مبنای نیاز خانواده‌های آسیب‌دیده خدماتی از جمله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و واگذاری وام قرض الحسنه (مذاکره با خیرین جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال) در دستور کار قرار گرفت.

مسئول بسیج سازندگی استان از فعالیت و مشارکت بیش از ۵ هزار جهادگر بسیجی در زمینه ضد عفونی معابر، کنترل سلامت مسافران، تغسیل و تدفین متوفیان کرونا، آموزش چهره به چهره جهت پیشگیری از کرونا، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی (ماسک، گان، لباس بیمارستانی ) و مواد ضدعفونی کننده و ماسک به صورت رایگان در مناطق محروم از محل کمک‌های مجمع خیرین استان و محرومیت‌زدایی خبر داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها