معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: مدیریت مشارکتی، رمز موفقیت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود است.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۸۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست مدیر و شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در دفتر وی ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول از خدمات و فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت تشکر کرد و آن را از تدابیر خوب مدیریت مشارکتی در بدنه آموزش و پرورش شاهرود ابراز داشت.
معاون استاندار وضعیت آموزش و پرورش را مطلوب دانسته و با تاکید بر این موضوع که پایه و اساس هر جامعه را آموزش و پرورش میسازد بر شکل گیری بخشی از شخصیت افراد در مدارس اشاره داشت و آن را مدیون معلمین دانست و در همین راستا چشم انداز آینده جامعه را در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش بیان نمود و شخصیت سازی و تغییر نگرش افراد را از وظایف آموزش و پرورش دانست.
فخری با تاکید بر خروج از چهارچوب‌های مدیریتی، به دنبال خلاقیت نو آوری و ابتکار در پیشبرد اهداف والای تعلیم و تربیت در شاهرود باشیم که بستر آن با توجه به ظرفیت بسیار خوب وجود دارد.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، کار آموزش و پرورش را متفاوت از سایر دستگاه‌های اجرایی دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش با توجه به تحت پوشش قرار دادن ۳۴۰۰۰ دانش آموز در ۲۴۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی شهرستان تمام توان خود را در جهت رعایت عدالت آموزشی به نفع دانش آموزان به کار بسته است.
موسوی در ادامه عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه نیرو سازی در بیانیه گام دوم انقلاب استفاده از نیروی جوان در بدنه اداری و پست‌های اجرایی مدارس در راستای تحقق این امر در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش شهرستان است.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود، تعلیم و تربیت را از نیاز‌های ضروری جامعه دانست و از اقدامات رسانه‌ها و حمایت و هدایت دکتر چمن و عوامل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در شکل گیری آموزش بصورت ترکیبی (حضوری و مجازی) در شرایط زرد تشکر کرد.
علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اجرای طرح تحول نیروی انسانی با حمایت از نیرو‌های جوان در پست مدیریت مدارس، تشکیل کارگاه‌های آموزشی متعدد برای افزایش توانمندی کارکنان را موثر دانست و در پایان تصریح کرد پوشش کامل نو آموزان منطقه طرود و سطوه بصورت رایگان از سال گذشته در حال اجرا است.
عصمت السادات سیف مشاور مدیر و مسئول بانوان و جوانان آموزش و پرورش شهرستان به پیشتازی شهرستان در اجرای طرح شورای خیرین مدرسه ساز تصریح کرد این طرح بخشی از نیاز‌های آموزش و پرورش را در راستای ساخت مدرسه مرتفع نموده و در این خصوص شهرستان شاهرود نیز پیشتاز در استان بوده است.
سیف در ادامه، به تشریح طرح خواهر خواندگی با افزایش ۹ برابری برش استانی به ۱۸ مدرسه با هدف تحقق عدالت آموزشی پرداخت.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان از افتخارات حوزه آموزش متوسطه به کسب رتبه اول در رعایت توسعه متوازن اشاره کرد و در ادامه در خصوص کسب رتبه‌های کنکور ۹۹ به رتبه دو رقمی هجده در رشته تجربی و کسب بیش از ۱۰۰ رتبه زیر ۲۰۰۰ در شهرستان عنوان کرد.
وی کسب بالاترین رشد در میانگین نمرات امتحانات نهایی و قبولی کنکور را نتیجه زحمات همکاران آموزشی و اداری دانست.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره بر استفاده از فضای مجازی در حوزه پرورشی با توجه به شرایط فعلی جامعه، به عنوان نمونه به اجرای جشنواره مجازی زنگ دفاع با موضوع دفاع مقدس در ایام هفته دفاع مقدس اشاره داشت.
وی همچنین از اجرای طرح کوچ با توجه به شرایط کرونا و حضور دانش آموزان در منزل خبر داد و این طرح را در راستای شناسایی دانش آموزان و تناسب اندام آن‌ها عنوان کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته توسط دبیران تربیت بدنی برابر دستورالعمل‌های مربوطه اشاره و تا پایان سال اجرا خواهد شد.
کریمی افزود: کلیه دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها