خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بجنورد ، همزمان با سومین روزدرگذشت مادرشهید " نرگس اسحاق پور" و در دیدار با خانواده شهید سردارغلامعلی گنابادی ، صبر و استقامت مادر شهیدان را نتیجه درس آموزی از مکتب حضرت زینب کبری(س) برشمرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۱۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با سومین روز درگذشت خانم نرگس اسحاق پور" مادر معزز سردار شهید غلامعلی گنابادی " فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به دیدار این خانواده شهید رفت و در حاشیه این دیدار ضمن عرض تسلیت به این خانواده به خبرنگار ما گفت : در مکتب صبرو استقامت حضرت زینب (سلام الله علیها) ، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی ، نشان افتخاری بر سینه تمامی مادران معزز شهداست.

مهدی الهی راد در ادامه به نقش مادران شهدا در تحقق انقلاب اسلامی و پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد :مادران شهدا برای هدفی مقدس که همان حفظ و تداوم ارزش‌های نظام اسلامی است فرزندان خود را هدیه دادند و امروز هیچ پاداشی اجر این از خود گذشتگی را جبران نخواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد اضافه کرد : بی شک مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکرهمواره برای ایران و ایرانی موجب مباهات بوده و برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین خواهد بود و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

گفتنی است که سردار شهید غلامعلی گنابادی  در سال 1365 براثر درگیری مستقیم با دشمن بعثی به درج شهادت نایل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها