خبرهای داغ:
خمینی شهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر:
سرهنگ محمد کریمیان در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر گفت: روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۱۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر به نقل از موج نیوز؛ سرهنگ محمد کریمیان در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه روستاها نقش مهمی در خدمات ورزشی دارند، بیان کرد: روستای قلعه امیریه می تواند در برنامه های ورزشی بازوی سپاه باشد.

وی اضافه کرد: در ورزش شهرستان معضلاتی وجود دارد که اداره ورزش و جوانان شهرستان می تواند در مشکلات شهرستان ورود پیدا کند.

در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان خمینی شهرگفت: دوران مسئولیت ها سریع سپری می شود و تنها چیزی که از یک مسئول به یادگار می ماند کردار و گفتار نیک در محل مسئولیت آن مسئول است.

روح الله کاظمی ادغام اداره ورزش با جوانان را بدون برنامه و انجام زیر ساختهای اصلی مطرح کرد و ادامه داد: این امر مسئولیت ریاست اداره ورزش و جوانان را دو چندان کرده و تلاش بیشتری در این زمینه می طلبد.

همچنین سید مهدی ابطحی رییس مجمع بسیج اقشار شهرستان خمینی شهر ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت ولی عصر ادامه داد:بسیج از جهات بسیاری می تواند بازوی ورزش باشد.

وی تشریح کرد: جوانان می توانند نقش فراوانی در ورزش جامعه داشته باشند و متاسفانه در وزارت ورزش و جوانان، بحث جوانان مغفول مانده است.

رییس مجمع  بسیج اقشار توضیح داد: برای جذب عموم مردم جامعه به سمت  ورزش جهت قوی کردن روح و جسم باید تمام امکانات و فضاهای ورزشی در این راستا به کار گرفته شود.

وی در ادامه گفت: آسیب های ورزشی فراوانی در شهرستان وجود دارد که از دلایل آن کمبودهای امکانات ورزشی و بخش دیگر سوء مدیریت،مدیران شهری است ،برای نمونه بحث حجاب که والاترین ارزش برای یک زن محسوب می شود کمرنگ شده و نیاز به کارو فرهنگ سازی دارد.

ابطحی افزود: برخی با مغالطه کردن تمام مسائل را با هم در می آمیزند مانند دوچرخه سواری بانوان که چرا برخی مسئوولان با دوچرخه سواری بانوان مخالفند در حالیکه بحث عفت و حیای بانوان مطرح است.

رییس مجمع بسیج اقشار خاطرنشان کرد: امسال ولادت باسعادت نبی اکرم با سیزده آبان مصادف است و می توان یک برنامه ورزشی زیبایی انجام داد.

رییس بسیج ورزشکاران رضا ابراهیمیان با بیان اینکه هدف بسیج ورزشکاران حفظ ارزش های انقلاب است گفت: برنامه های بومی محلی  که سرفصل های زیادی در برداشت به همت بسیج ورزشکاران پنجاه درصد از سرفصل ها انجام شد.

رییس بسیج ورزشکاران تصریح کرد: این ارگان دومحورکاری را در راس فعالیت های خودقرار داده است که معرفی پرستاران بسیجی و سپاهی به کادر درمان یکی از فعالیت هاست و مورد دیگر شناسایی ورزشکاران بی بضاعت در دوران کرونایی است.

وی به سابقه پیشکسوتان ورزش ی اشاره کردو افزود: ارتباط دادن جوانان ورزشی با پیشکسوتان ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است و می توان از پتانسیل جوانان و سوابق پیشکسوتان در اکثر زمینه ها استفاده کرد.

ابراهیمیان تاکید کرد: مراسم یادبود شهدای ورزشکار از جمله دیگر فعالیت هاست و تجلیل از دو خانواده شهدای مدافع حرم مهدی عبدالکاظمی و محسن حیدری در دستور کار بسیج ورزشکاران قرار دارد،شهید مهدی عبدالکاظمی در رشته فوتبال در تیم فولاد پا به توپ زد و شهید حیدری رزمی کار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار